رویدادها آرشیو خبر ها
لبخند پیرلو برای تیم اصلی

لبخند پیرلو برای تیم اصلی

هدف از ابتدا نیز کسب تمام امتیازهای ممکن بود، این هدفی ست همیشگی بر پایه باشگاه یووه که در هیچ رقابتی هیچ امتیازی از دست دادنی نیست. اما در دنیای ورزش به خوبی می دانیم که این امر در مواقعی امکان پذیر نیست، بنابر این تلاش برای رسیدن به حداکثر امتیازهای ممکن در صدر اهداف باشگاه قرار میگیرد.

 

در یووه پیرلو نیز هدف همین است، هر آنچه که تا به این هفته به دست امده، گذشته و حالا مسیر آینده با پیروز شدن در تمام بازی ها مد نظر است و پیرلو باید نشان دهد که همراه شاگردانش به این هدف بزرگ دست خواهد یافت.

 

اما رسیدن به آن کمی دشوار است، پیرلو هم چشم به نتایج و دیدارهای پیش روی دارد و هم نیم نگاهی به بازیکنانی که در اختیار دارد، در واقع پیرلو اگر بخواهیم منصفانه به این مسئله نگاه کنیم باید بگوییم پیرلو بیش از اینکه باید به برنامه و سیستم تیمی اش در برابر رقبا بیاندیشد باید به مصدومین تیمش بنگرد! درست زمانی که انتظار میرود بازیکنی به رفع دوران اسیب دیدگی اش به ترکیب بازمی گردد دیگری اسیب می بیند و این امار در شرایطی که دیدارها با فشردگی بیشتری همراه هستند دست مربی را برای رسیدن به سیستم و هماهنگی تیمی تنگ تر می کند و پیرلو که مسولیت سختی دارد باید تیمی هماهنگ را روانه رقابت ها کند و همیشه نتیجه بگیرد تا مجموعه یووه و هوادار از او راضی باشد و حالا رسیدن به این امر با توجه به امار مصدومین و بازیکنانی که همچنان در امادگی کامل خود به سر نمی برند دشوار تر شده.

 

و حالا اندره آ پیرلو برای اثبات شایستگی های خود در دنیای مربیگری می تواند نشان دهد که همانند انچه که در زمین به عنوان بازیکن عمل می کرد و جز تاثیرگذارترین مهره های زمان خود بود، این بار نیز می تواند در پست مربیگری از سختی و بحران ها بکاهد و با بهره گیری از داشته های فعلی خود حداقل تا رسیدن به زمان نقل و انتقالات زمستانی نتایج تحسین برانگیزی کسب کند و به بازگشت کامل مصدومین و اضافه نشدن به امار مصدومین و خریدهای زمستانی برای رسیدن به هدف اصلی باشگاه در این فصل، امیدوار باشد.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: